طراحی سایت-وب وان

همه چیز راجع به طراحی سایت و سئو

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

راهکار های طراحی سایت اینترنتی در سال ۲۰۱۸

در هنگام طراحی سایت اینترنتی باید خودتان را جای کاربر قرار داده و در تمامی مراحل کنارش باشید.
اگر می‌خواهید تبادلات وب ‌سایتتان افزایش پیدا کند، باید وب سایت یا برنامه‌ای کاربر‌پسند داشته باشید که بتواند اطلاعات کافی برای تکمیل تراکنش در اختیار کاربر قرار دهد.
اگر به دنبال راهی برای پیشروی از رقبای خود هستید، می‌خواهید اعتبار و اعتماد کسب‌ و کارتان را افزایش دهید، در این‌جا 10 روند برتر طراحی رابط کاربری(UX) در سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی می‌کنیم تا هنگام ارتقاء کسب و کارتان به آن‌ها توجه کنید.


1.طراحی صفحاتی مربوط به اطلاعات کاربر

روندی که به نظر می‌رسد در طول زمان محبوب‌تر شده است، داشتن وب سایتی است که اکثر اطلاعات بازدیدکنندگان در یک صفحه قرار دارد.
بنابر‌این، دیگر بازدیدکنندگان مجبور نخواهند بود بین صفحات مختلف بگردند، در عوض می‌توانند یک صفحه را از بالا تا پایین بخوانند‌.


2.استفاده از تصاویر جدید و منحصر به فرد

۲۰۱۸ سالِ پیدا کردن تصاویر منحصر به فرد و انتزاعی برای قرار دادن در وب‌سا‌‌یت‌تان است. تصاویری که برای بازدید خود انتخاب می کنید باید کیفیت بالایی داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که قادر به نمایش محصولی با کیفیت بسیار بالا هستید.


3.توانایی ادغام درست گرافیک سه بعدی با وب‌ سایت

گرافیک سه بعدی
با توجه به میزان پیشرفت های تکنولوژیکی در سال‌های اخیر، در طراحی سایت اینترنتی ، ترکیب گرافیک سه بعدی با وب سایت یا برنامه‌هایتان از رویا به واقعیت تبدیل شده است.
مهم‌ترین بخش انجام این کار، این است که اطمینان حاصل کنید هر گرافیکی که برای کامل کردن انتخاب می‌کنید، زمان بارگذاری وب سایت یا برنامه‌تان را خیلی تحت تاثیر قرار ندهد.


4.از رنگ‌های گرادینت استفاده کنید

دوران داشتن وب سایتی ساده و بدون رنگ به سر آمده است. تغییر رنگ وب سایت را در برنامه طراحی سایت اینترنتی خود قرار دهید.
با استفاده از تغییر رنگ در وب سایت خود می توانید بخش های سایتتان را زیبا تر کنید.
هنگامی‌ که چارچوب اصلی وب سایت تان را طراحی می ‌کنید، می توانید از رنگ‌ های گرادینت استفاده کنید.


5.حروف ‌نگاری خودتان را بهتر کنید

هیچ چیزی نیرو بخش ‌تر از حروف ‌‌گذاری خاص نیست. حتماً هنگام برنامه‌ریزی برای ارتقاء طراحی وب سایت خود، چند عنوان بزرگ‌ تر را قرار دهید.
چنانچه از فونت‌ های مختلف استفاده می کنید، باید دقت کنید که خوانا باشند.
از آن‌جایی که نباید فضای خالی زیادی در طراحی سایت اینترنتی جدیدتان باشد، نحوه قرار دادن متن و سایر موارد را باید به دقت برنامه ریزی کنید.


6. محتوی ویدئویی راه‌حل اصلی است.

آمار دریافت شده از فیس ‌بوک نشان می‌دهد که تا سال 2020، 80 درصد از داده‌های تلفن همراه کاربران به ویدئو اختصاص خواهند یافت. این فرصتی عالی برای پیش ‌روی از رقیبانتان است که با پیدا کردن راهی برای اضافه کردن ویدئو به وب‌ سایتتان به دست می‌آید. این نشان دهنده‌ی این است که باید اطلاعات زیادی را در یک ویدئو خلاصه کنید. 
باید زمانی را به هم ‌فکری با تیم تجاری و محتوی خود اختصاص دهید تا مطمئن شوید ویدیوهایی که به وب سایت آپلود می‌کنید منحصر به‌فرد هستند و به پیشنهاد کسب‌وکار شما مرتبط هستند. باید سخت تلاش کنید تا بتوانید در سه ثانیه‌ی اول ویدئو توجه بینندگان را جلب کنید.

ادامه متن را در اینجا بخوانید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shabnam sh

به روز رسانی طراحی سایت فروشگاهی

وب سایت شما فروشگاه اینترنتی شماست و احتمالا مسئولیت هدایت اکثریت فروش شما را بر عهده دارد یا پتانسیل این فروش را دارد.
با در نظر گرفتن این رفتار، خریداران که قبل از اتخاذ تصمیمات خرید، با تمرکز بیشتری تحقیقات دقیقی را انجام می دهند. داشتن طراحی سایت فروشگاهی که نام تجاری، محصول و خدمات شما را به گونه ای ارائه دهد که در یک بازار هوشمند، بصورت متمایز دیده شود، برای دستیابی به اهداف رشد خود در بازاری که انتظار می رود در سال 2018 به شدت رقابتی باشد، کاملا ضروری است.
در اینجا شش راه وجود دارد که از طریق آن، بهترین سازمان های بازاریابی دیجیتال، سایت های مشتری خود را به روز می کنند تا در میان صنایع، غالب و برتر باشند.

1.نام تجاری خود را بهتر نمایش دهید


آخرین باری که نام تجاری خود را مورد بازبینی قرار دادید، چه زمانی بود؟
فرقی نمی کند که آیا این کار را در ماه گذشته یا چند سال پیش انجام داده باشید، وب سایت شما باید تغییرات انجام شده در نمایش نام تجاری شما را منعکس کند.
عکاسی سایت شما، لحن کلامی و سبک زیبایی شناختی باید با اهداف جدید شما مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت شما مشتریان اشتباه را جذب می کنید، مشتریانی که به دنبال ماهیت "قدیمی شما" هستند.

2.مخاطب غلط را جذب می کنید


در ادامه اولین نکته، به روزرسانی طراحی سایت فروشگاهی برای جذب افراد درستی که می خواهید با آنها کار کنید و محصولات خود را به خریداران ارائه کنید تا مشتاق خرید بشوند، ممکن است نیاز به به روز رسانی وب سایت باشد.
برای اینکه در بازار در جای مناسبی قرار بگیرید، باید کار خود را گزینش و سازماندهی کنید. محتوا را بررسی کنید، گالری های خود را چک کنید و محصولات و کارهایی که دیگر ارائه نمی دهند را حذف کنید.
تصاویر با کیفیت بالا از خدمات و محصولاتی که می خواهید بیشتر تاثیر داشته باشد را در صفحه اصلی نمایش دهید و تصاویری که طرز استفاده از آنها را نشان می دهد در نوار لغزنده نمایش دهید.
در نهایت مطمئن شوید در طراحی سایت فروشگاهی ، تمام فونت ها، رنگ ها و سایر اجزای سازنده، بصورت هماهنگ نمایش داده می شوند.

ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید: 

به روز رسانی طراحی سایت فروشگاهی برای موفقیت در سال 2018

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shabnam sh

شش روند طراحی سایت اینترنتی برای سال 2018

سعی کردیم به دنبال برخی از ایده های جدید برای طراحی سایت اینترنتی بگردیم که انتظار داریم در سال 2018 با استقبال روبه رو شود. در اینجا لیستی از شش روندطراحی سایت اینترنتی که دراین سال باید به آن توجه داشته باشید را آورده ایم.

1.رنگ های روشن، برجسته

رنگ های واضح و متفاوت می توانند یک ویژگی بارز و قابل ستایش در طراحی سایت اینترنتی در سال 2018 باشند. با قابلیت های جدید SVG در فرمت های قلم ها، فونت های رنگی در ایمیل های بازاریابی در حال حاضر محبوب شده اند.

2. مدهای دهه 90

شما ممکن است قبلا مدهای الهام گرفته از سبک بدون گره در فروشگاه ها را دیده باشید. مد و تصاویر دهه 90 در سال 2018، روند عظیمی خواهند داشت. تصور کنید که ساخت سایت را با استفاده از رنگ های روشن در زمینه های تاریک بکشید و این کار، ردپا و امضایی از طرح های دهه 90 را به تصویر می کشد.



3.دیگر هیچ قالب جنسیتی وجود ندارد

برندهای زیادی تصور می کنند که قالب های آنها در مورد نقش های جنسیتی منسوخ شده است و درباره آن تجدید نظر می کنند. مثلا شرکت یونیلور کشف کرده است که زنان دیگر در تبلیغاتشان به عکس زن خانه دار کاملا شبیه نیستند.
اداره استانداردهای تبلیغاتی همچنین قصد دارد قوانین جدیدی را درباره هنجارهای جنسیتی منتشر کند. انتظار می رود ایده های تازه در مورد چگونگی ارائه جنسیت در آگهی ها دیده شود
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shabnam sh