طراحی سایت-وب وان

همه چیز راجع به طراحی سایت و سئو

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

بهترین الگوی کاربری (ux) برای نمایش محصولات در طراحی وب سایت یک کسب و کار چیست ؟ صفحه بندی، دکمه ادامه مطلب یا اسکرول ؟ در مؤسسه Baymard سال های زیادی برروی کارآیی بیشتر از 50 سایت برتر تجارت الکترونیک مطالعه شده است. این 3 الگوی طراحی هم در بین موارد دیگر برای لود کردن محصولات در موبایل و desktop مورد مطالعه قرار گرفتند.
صفحه بندی هنوز هم رایج ترین نوع بارگذاری محصولات در یک وب سایت میباشد زیرا به طور پیش فرض در هر پلت فرم تجارت الکترونیک قرار میگیرد.
با این حال مطالعات نشان میدهد که استفاده از دکمه های ادامه مطلب به همراه lazy-loading بهتر و کارآمدتر میباشد و باعث ایجاد تجربه کاربری بدون نقص میشود. مطالعات نشان میدهد که اسکرول کردن به خصوص در نمایش نتایج جستجو و در موبایل ممکن است باعث پایین آمدن کارآمدی شود. البته که هیچ کدام از این روش ها کاملاً نفی نمی شوند زیرا هر کدام در مواقع خاص کاربرد خود را دارند.
در این مقاله کاربرد دکمه های ادامه مطلب، اسکرول و صفحه بندی را بررسی کرده و خواهیم دید که نتایج جستجو چگونه باید به شکلی متفاوت از راهبری دسته بندی ها پیاده سازی شوند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shabnam sh

5 نکته برای بهبود ظاهر وب سایت

آیا طراحی سایت شما جذابیت کافی را ندارد ؟ احتمالاً دلیل آن عدم وجود کنتراست کافی در سایتتان میباشد. کنتراست باعث ایجاد تمایز بین عناصر و خاصتر کردن و مشخص کردن آن ها میشود.
کنتراست در طراحی سایت از راه های مختلف و با استفاده از عناصر گوناگون ایجاد میشود. از تایپوگرافی گرفته تا رنگ و فاصله ها. ایجاد کنتراست میتواند یک طراحی معمولی را به یک طراحی بسیار جذاب و گیرا تبدیل نماید. در ادامه به 5 راه برای ایجاد کنتراست اشاره میکنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shabnam sh