در دنیای پر‌سرعت امروز ما، همه به دنبال نتیجه‌ های فوری هستند. ما می ‌خواهیم غذایمان سریع‌ تر آماده شود، به ‌سرعت با افراد ارتباط برقرار کنیم و زمانی ‌که بارگذاری وب‌ سایت مورد نظرمان بیشتر از پنج ثانیه طول بکشد، بی‌ تاب می‌ شویم.

این امر برای کسانی که می ‌خواهند فروش حاصل از وب ‌سایتشان را افزایش دهند نیز صادق است. اما همان ‌طور‌که بورلی سیلز گفت "مکانی که ارزش رفتن دارد، میان ‌بر ندارد."
خوشبختانه، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید وب ‌سایت خود را بهینه کنید تا به فروش بیشتر آن کمک کنید. می دانیم که همانند بیشتر شیوه‌های بازاریابی دیجیتال، اندکی زمان نیاز است تا نتایج را مشاهده کنیم. با ‌این ‌حال، شما می‌توانید امروز در وب ‌سایت خود این ده نکته را به کار ببندید و با آرامش بنشینید و ببینید که چطور برایتان کار می ‌کنند.

1. صفحه ‌ی خانه را ساده نگه دارید و بازدیدکننده خود را گیج نکنید.

طراحی سایت
این کار ممکن است برایتان تعجب‌ آور باشد، چرا‌ که بسیاری از افراد فکر می ‌کنند اگر تا حد ممکن محصولات متعدد را در صفحه‌ی خانه ‌شان پیشنهاد کنند، طیف گزینه‌ های بیشتری به بازدیدکننده ‌هایشان داده‌اند.
ارائه‌ی محصولات کمتر در صفحه‌ی خانه به همراه توصیف متنی بیشتر برای موضوعی خاص است که فروش سراسری را افزایش خواهد داد. این کار جواب خواهد داد چرا ‌که به شرکت شما امکان می ‌دهد روی یک یا دو محصول خاص تمرکز کرده و پرسش‌های احتمالی بازدیدکننده‌ها را پاسخ دهد. بنابراین در طراحی سایت فروشگاهی باید به این نکته توجه شود.
صفحه‌ی خانه‌ی Electronic Arts نمونه‌ای برجسته از سادگی و تاثیرگذاری است. آنها با‌ این ‌که هزاران عنوان شرط‌بندی ارائه می ‌دهند، اغلب فقط چند عنوان اخیر را در صفحه‌ی خانه را خواهید دید. همچنین، دقت کنید که آنها در قسمت بالای تیتر اصلی خود اغلب فقط چند جفت از دکمه‌ های فراخوان را ارائه می‌ کنند.

2. ویدئوهایی را به صفحه‌‌های تبدیل اصلی خود اضافه کنید

طراحی وب سایت

ماشابل ادعا می ‌کند که اضافه کردن ویدئوها به برخی از صفحه‌ های فرود (صفحه ای که کاربر برای اولین بار با آن صفحه وارد سایت شما می شود) برتر منجر به افزایش تبدیل ‌ها تا حدود 86 درصد می‌ شود!
مغز ما اطلاعات بصری را حدود 60000 بار سریع ‌تر از اطلاعات متنی پردازش می ‌کند که یعنی بازدید‌کننده‌های سایت شما اطلاعات را از راه ویدئوها بهتر دریافت می‌کنند تا از طریق خواندن متن. اطلاع از محصولات یا خدمات شما از طریق ویدئو اثربخشی بیشتری خواهند داشت. Ditto Residential نمونه ‌ای عالی از اضافه کردن ویدئو به صفحه ‌ی خانه‌ است. نه تنها صفحه‌ی خانه‌ شان بسیار جذاب است، بلکه ویدئوی بزرگ و باکیفیتشان قطعا توجه هر بازدیدکننده‌ای را جلب می‌کند.

ادامه مطلب در لینک زیر بخوانید:

10 روش برای افزایش فروش در سایت فروشگاهی