وب سایت شما فروشگاه اینترنتی شماست و احتمالا مسئولیت هدایت اکثریت فروش شما را بر عهده دارد یا پتانسیل این فروش را دارد.
با در نظر گرفتن این رفتار، خریداران که قبل از اتخاذ تصمیمات خرید، با تمرکز بیشتری تحقیقات دقیقی را انجام می دهند. داشتن طراحی سایت فروشگاهی که نام تجاری، محصول و خدمات شما را به گونه ای ارائه دهد که در یک بازار هوشمند، بصورت متمایز دیده شود، برای دستیابی به اهداف رشد خود در بازاری که انتظار می رود در سال 2018 به شدت رقابتی باشد، کاملا ضروری است.
در اینجا شش راه وجود دارد که از طریق آن، بهترین سازمان های بازاریابی دیجیتال، سایت های مشتری خود را به روز می کنند تا در میان صنایع، غالب و برتر باشند.

1.نام تجاری خود را بهتر نمایش دهید


آخرین باری که نام تجاری خود را مورد بازبینی قرار دادید، چه زمانی بود؟
فرقی نمی کند که آیا این کار را در ماه گذشته یا چند سال پیش انجام داده باشید، وب سایت شما باید تغییرات انجام شده در نمایش نام تجاری شما را منعکس کند.
عکاسی سایت شما، لحن کلامی و سبک زیبایی شناختی باید با اهداف جدید شما مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت شما مشتریان اشتباه را جذب می کنید، مشتریانی که به دنبال ماهیت "قدیمی شما" هستند.

2.مخاطب غلط را جذب می کنید


در ادامه اولین نکته، به روزرسانی طراحی سایت فروشگاهی برای جذب افراد درستی که می خواهید با آنها کار کنید و محصولات خود را به خریداران ارائه کنید تا مشتاق خرید بشوند، ممکن است نیاز به به روز رسانی وب سایت باشد.
برای اینکه در بازار در جای مناسبی قرار بگیرید، باید کار خود را گزینش و سازماندهی کنید. محتوا را بررسی کنید، گالری های خود را چک کنید و محصولات و کارهایی که دیگر ارائه نمی دهند را حذف کنید.
تصاویر با کیفیت بالا از خدمات و محصولاتی که می خواهید بیشتر تاثیر داشته باشد را در صفحه اصلی نمایش دهید و تصاویری که طرز استفاده از آنها را نشان می دهد در نوار لغزنده نمایش دهید.
در نهایت مطمئن شوید در طراحی سایت فروشگاهی ، تمام فونت ها، رنگ ها و سایر اجزای سازنده، بصورت هماهنگ نمایش داده می شوند.

ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید: 

به روز رسانی طراحی سایت فروشگاهی برای موفقیت در سال 2018