در هنگام طراحی سایت اینترنتی باید خودتان را جای کاربر قرار داده و در تمامی مراحل کنارش باشید.
اگر میخواهید تبادلات وب سایتتان افزایش پیدا کند، باید وب سایت یا برنامهای کاربرپسند داشته باشید که بتواند اطلاعات کافی برای تکمیل تراکنش در اختیار کاربر قرار دهد.
اگر به دنبال راهی برای پیشروی از رقبای خود هستید، میخواهید اعتبار و اعتماد کسب و کارتان را افزایش دهید، در اینجا 10 روند برتر طراحی رابط کاربری(UX) در سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی میکنیم تا هنگام ارتقاء کسب و کارتان به آنها توجه کنید.
1.طراحی صفحاتی مربوط به اطلاعات کاربر
روندی که به نظر میرسد در طول زمان محبوبتر شده است، داشتن وب سایتی است که اکثر اطلاعات بازدیدکنندگان در یک صفحه قرار دارد.
بنابراین، دیگر بازدیدکنندگان مجبور نخواهند بود بین صفحات مختلف بگردند، در عوض میتوانند یک صفحه را از بالا تا پایین بخوانند.
2.استفاده از تصاویر جدید و منحصر به فرد
۲۰۱۸ سالِ پیدا کردن تصاویر منحصر به فرد و انتزاعی برای قرار دادن در وبسایتتان است. تصاویری که برای بازدید خود انتخاب می کنید باید کیفیت بالایی داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که قادر به نمایش محصولی با کیفیت بسیار بالا هستید.
3.توانایی ادغام درست گرافیک سه بعدی با وب سایت
با توجه به میزان پیشرفت های تکنولوژیکی در سالهای اخیر، در طراحی سایت اینترنتی ، ترکیب گرافیک سه بعدی با وب سایت یا برنامههایتان از رویا به واقعیت تبدیل شده است.
مهمترین بخش انجام این کار، این است که اطمینان حاصل کنید هر گرافیکی که برای کامل کردن انتخاب میکنید، زمان بارگذاری وب سایت یا برنامهتان را خیلی تحت تاثیر قرار ندهد.
4.از رنگهای گرادینت استفاده کنید
دوران داشتن وب سایتی ساده و بدون رنگ به سر آمده است. تغییر رنگ وب سایت را در برنامه طراحی سایت اینترنتی خود قرار دهید.
با استفاده از تغییر رنگ در وب سایت خود می توانید بخش های سایتتان را زیبا تر کنید.
هنگامی که چارچوب اصلی وب سایت تان را طراحی می کنید، می توانید از رنگ های گرادینت استفاده کنید.
5.حروف نگاری خودتان را بهتر کنید
هیچ چیزی نیرو بخش تر از حروف گذاری خاص نیست. حتماً هنگام برنامهریزی برای ارتقاء طراحی وب سایت خود، چند عنوان بزرگ تر را قرار دهید.
چنانچه از فونت های مختلف استفاده می کنید، باید دقت کنید که خوانا باشند.
از آنجایی که نباید فضای خالی زیادی در طراحی سایت اینترنتی جدیدتان باشد، نحوه قرار دادن متن و سایر موارد را باید به دقت برنامه ریزی کنید.
6. محتوی ویدئویی راهحل اصلی است.
آمار دریافت شده از فیس بوک نشان میدهد که تا سال 2020، 80 درصد از دادههای تلفن همراه کاربران به ویدئو اختصاص خواهند یافت. این فرصتی عالی برای پیش روی از رقیبانتان است که با پیدا کردن راهی برای اضافه کردن ویدئو به وب سایتتان به دست میآید. این نشان دهندهی این است که باید اطلاعات زیادی را در یک ویدئو خلاصه کنید.
باید زمانی را به هم فکری با تیم تجاری و محتوی خود اختصاص دهید تا مطمئن شوید ویدیوهایی که به وب سایت آپلود میکنید منحصر بهفرد هستند و به پیشنهاد کسبوکار شما مرتبط هستند. باید سخت تلاش کنید تا بتوانید در سه ثانیهی اول ویدئو توجه بینندگان را جلب کنید.
ادامه متن را در اینجا بخوانید